Padne v sobotu divácky rekord? O vstupenky je enormný záujem!

  • 24.04.2024
  • Vytlačiť

Košická futbalová aréna bude premiérovo k dispozícii s plnou kapacitou. FC Košice očakáva rekordnú návštevu. Dlhodobá práca s fanúšikmi prináša zaslúžené ovocie. Stretnutie FC Košice - Zlaté Moravce je na programe v sobotu 27. apríla o 18.00 hod.


Kompletne skolaudovaný štadión ponúka 12 555 miest na sedenie. Zaujímalo nás, či budú všetky k dispozícii na zápas so Zlatými Moravcami a čo bude nové z pohľadu diváka v rámci vstupu na tribúny za bránami? „Na zápas so Zlatými Moravcami bude k dispozícii kompletná kapacita štadióna KFA, dokonca sme pripravení aj na alternatívu otvoriť prázdny sektor hostí pre našich fanúšikov. Zatiaľ máme rozdistribuovaných niečo cez 9000 vstupeniek, aj touto cestou by som chcel vyzvať všetkých fanúšikov FC Košice, aby si nenechávali kúpu vstupenky na poslednú chvíľu,“ informoval Project & Ticketing manažér FC Košice Michal Buša a dodal: „samozrejme, vstupenky budú dostupné aj v pokladni hodinu a pol pred zápasom. Môj názor je, že vstupenky je komfortné si zakúpiť z pohodlia domova, ich kúpou cez internet ušetríte čas státím pri pokladni a online vstupenka je navyše aj lacnejšia,“ zdôraznil Michal Buša.

Klub FC Košice organizuje rôzne podporné aktivity v súvislosti so zápasom proti Zlatým Moravciam, preto sa nemožno čudovať, že sa črtá prekonanie diváckeho rekordu na domácich zápasoch FC Košice v tejto sezóne. „Náš klub v spolupráci s mestom Košice dlhodobo pracuje s mládežou, prostredníctvom spolupráce so základnými školami. V rámci projektu „Oci, Mami - zober ma na futbal“ pozývame na jednotlivé zápasy vybrané školy a súčasťou týchto aktivít je aj návšteva danej školy s maskotom nášho klubu Cassym, čomu sa hlavne mladší žiaci prvého stupňa vždy veľmi potešia. V rámci zápasu s Moravcami a pri príležitosti otvorenia KFA v plnom profile sme pripravili „veľké finále“ projektu, kedy sme oslovili a pozvali žiakov zo všetkých základných škôl, nie len z mesta, ale rovnako aj z okolia Košíc. Rovnako sme postupovali aj v prípade materských škôl, pretože našou ambíciou je budovať klubizmus a návyky už od tých najmenších,“ prezradil marketingový manažér FC Košice Richard Koščo, ktorý taktiež priblížil, že žlto-modrí lákajú na tribúny aj študentov vysokých škôl. Zároveň sme na začiatku spolupráce aj so zástupcami TUKE, kedy sa formou zvýhodneného vstupného a promo kódov snažíme prilákať na štadión aj študentov vysokých škôl, ktorých sú v Košiciach tisíce. Rovnako sme na blížiaci sa zápas oslovili aj zástupcov KSK, ktorí následne oslovili všetky stredné školy v rámci svojej pôsobnosti. Nesmiem zabudnúť ani na spoluprácu s naším najväčším zamestnávateľom USS Košice, kde sme rovnako ako v prípade TUKE a KSK motivovali zamestnancov spoločnosti k návšteve formou zvýhodneného vstupného,“ doplnil Richard Koščo.

Už teraz je jasné, že sobotňajší domáci zápas proti Zlatým Moravciam bude iný v porovnaní s predošlými. „Ja verím, že iná bude predovšetkým návšteva. Verím, že sa nám spoločne podarí vytvoriť vynikajúcu atmosféru a všetci spolu si užijeme zápas na kompletne otvorenej KFA,“ doplnil manažér zodpovedný za marketingovú stratégiu, ktorá sa žlto-modrým vypláca. Aj preto sa FC Košice darí držať latku návštevnosti relatívne vysoko. „Je za tým systematická dlhodobá práca s fanúšikmi a školami, ktorú však v klube vnímame ako dlhodobú investíciu do budovania fanúšikovskej základne. Druhým faktorom je samozrejme fakt, že v Košiciach sa najvyššia súťaž nehrala osem rokov a fanúšikom už liga chýbala. V neposlednom rade je potrebné vyzdvihnúť aj infraštruktúru, myslím tým krásny stánok KFA, ktorý je pre fanúšika zážitkom samým o sebe,“ dodal Richard Koščo.

FOTO: Šimon PAVLIŠIN a Tomáš CICOŇ


Výber z nášho e-shopu

GENERÁLNY PARTNER


HLAVNÍ PARTNERI


  • Hell Energy drink

PARTNERI


  • KPC

MEDIÁLNI PARTNERI